Licht

Hieronder vind je al het materiaal in de categorie licht terug.

AVD LED56 Par

Deze led par is voorzien van 36 leds waarmee hij alle kleuren kan maken, naast zijn strakke ouput is het ook nog eens een sterke output, hij is voorzien van DMX maar kan ook stand-alone op een vaste kleur op auto fade of op muziek modes gezet worden.

Prijs: €3,00

JB Systems The Winner II

Deze scanner is voorzien van een 250w bulb waardoor deze meer dan voldoende vermogen heeft, met een beetje rook zijn de gobo's van deze scans een zeer goed zaal vullend maar ook bewegend effect.

Dit effect word best per 2 of meer gebruikt, deze scans kunnen zowel DMX gestuurd als automatisch werken.

Prijs: €12,50

Showtec PixelBar 12

Deze PixelBar 12 is eigenlijk zeer gelijkaardig aan een oude Actieve sunstrip enkel dat deze van RGB leds is voorzien waardoor alle kleuren mogenlijk zijn, en er echte leuke effecten mee gemaakt kunnen worden.

Prijs: €10,00

HQ Power VDP1500 Strobe

Deze 1500watt stroboscoop is een pareltje, hij heeft buiten het gewone strobe ook een blind functie, wat wil zeggen dat deze gedurende 5sec volledig aan kan staan zonder te flikkeren, zeer tof effect een echte sfeer maker!

Prijs: €10,00

Showtec Phantom 300 Beam

Deze Beam is uitgerust met een 300 Watt Fastfit lamp die de opbrengst vaan een 575 Watt gasontladingslamp heeft.

Deze movinghead is geschikt voor verschillende toepassingen. deze zeer strakke Beam straal zal zeker niet in een club of discotheek misstaan. In combinatie met de Spot versie zijn zeer professionele lichtshows te creëren.

Prijs: €20,00

Showtec Phantom 300 Spot

Deze Spot is uitgerust met een 300 Watt Fastfit lamp die de opbrengst vaan een 575 Watt gasontladingslamp heeft.

Deze movinghead is geschikt voor verschillende toepassingen. deze spot zal zeker niet misstaan in een club of discotheek. In combinatie met de Beam versie zijn zeer professionele lichtshows te creëren.

Prijs: €20,00

Prijzen zijn inclusief btw en per huurdag, contacteer ons voor staffelprijzen.
Voor ieder verhuur gelden onze algemene voorwaarden op verhuur zie: http://www.av-deluxe.be/voorwaarden